Zabiegi SPA Warszawa.

Każda kobieta potrzebuje chwilę relaksu, nie tylko, by odpocząć, ale i zadbać o skórę i ciało. Najlepszym miejscem do tego jest pobyt w SPA. SPA nazwa pochodzi od słów łacińskich „Sanus Per Aquam”, oznacza „zdrowy przez wodę”. Założeniem ośrodków SPA jest przesłanie, iż jedynie woda koi, relaksuje, pobudza do działania i regeneracji ciała. Właściwie dobrane i specjalistycznie wykonane zabiegi sprawiają, że zmęczenie znika, czujemy się piękne, odmłodzone i zdrowsze. Zabiegi SPA opierają się o terapie wodne i masaże. W naszym kraju coraz liczniej powstają ośrodki SPA, wydłuża się zarazem oferta wykonywanych w nich zabiegów.

Zabiegi SPA Warszawa. Do najpopularniejszych zabiegów SPA zlicza się:

• Algoterapię – jest to metoda wykorzystująca lecznicze właściwości alg, eliminują toksyny z organizmu, likwidują cellulit, odprężają. Algoterapia to kąpiele, okłady i maski z alg.
  • Aromaterapię – zabiegi wykorzystujące właściwości olejków eterycznych, pochodzących z drzew, kwiatów czy np. roślin. Dzięki nim pozbywamy się bólów głowy, bólów mięśniowych, kataru, infekcji dróg oddechowych. Pomocne są w zwalczaniu nadciśnienia, trądziku, cellulitu, eliminują stres i bezsenność.
  • Kąpiele błotne – pomagają w uśmierzeniu dolegliwości bólowych, napięć, regenerują naskórek, polepszają ukrwienie skóry, mają działanie antycellulitowe. Stosuje się tzw. fango, czyli błotną kąpiel z dodatkiem składników mineralnych, pomocną w zwalczaniu zaburzeń pracy wątroby, w stanach zapalnych układu moczowego, działa relaksująco i odprężająco.
  • Kąpiele borowinowe – to zabieg poprawiający jędrność i gładkość skóry, niweluje cellulit i tkankę tłuszczową. Borowina ma właściwości przeciwzapalne.
  • Masaże – istnieje wiele rodzajów masaży, np. masaż zimnymi i ciepłymi kamieniami, usuwa ból, sztywność oraz odbudowuje energię w bolesnych mięśniach i stawach, czy masaż klasyczny polegający na zabiegach manualnych, które wykonuje się mechanicznie na całej powierzchni ciała celem pozytywnego wpływ na w układ nerwowy czy krążeniowy. Popularnym jest masaż świątynny – jest to płynne i ciągłe naciskanie masażysty celem głębokiego oddziaływania na mięśnie, a w konsekwencji prowadzi do zrelaksowania i rozluźnienia, zachowując harmonię duszy i ciała. Znanym jest także masaż czekoladowy, odprężający ze względu na zapach, działający antycellulitowo i wyszczuplająco.
  • Mikrodermabrazję – wykorzystującą mikrokryształki korundu, które uderzane w skórę z ogromną prędkością ścierają stary naskórek wraz z martwymi komórkami. Skóra pozostaje oczyszczona. Stosuje się ją w bliznach potrądzikowych, rozszerzonych porach, plamach starczych i posłonecznych.
  • Saunę – wyróżnia się łaźnię parową, saunę fińską oraz saunę suchą. Saunę zaleca się celem ukrwienia i odżywienia skóry, wpływa zbawiennie na zaburzenia ze strony dróg oddechowych i dolegliwości reumatycznych. Działa odprężająco, uśmierza ból, pomaga w przeziębieniu, obniża ciśnienie krwi.

Również SPA posiada ofertę dla Panów, są to np. zabiegi oczyszczające, normalizujące prace gruczołów łojowych, Manager Fitness – zabiegi przywracające witalność oraz Antistres- zabiegi uspokajające. Obiekty SPA z roku na rok poszerzają swój zakres działalności. Z zabiegów na twarz, na ciało czy zabiegów pielęgnacyjnych dłoni, czy stóp w Warszawie możemy skorzystać m.in. w Wellness i Spa, Relax in Spa, Tajskie Spa – Centrum-Nowy Świat, Salon Masażu Tajskiego Thai Mai, OasisBeauty Day Spa, BalineseMassage, Massage& SPA, Thai Bali Spa oraz Spa For You.